Garantie

Onze toewijding aan kwaliteit

Bij Youly geven we om onze producten en streven we er natuurlijk naar om ze in topconditie aan u te leveren. Echter, soms kan er iets misgaan tijdens transport of kunnen er andere problemen optreden waarvoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Uw rechten volgens wetgeving

Volgens het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. Mogelijk heeft u ook aanvullende rechten op basis van het Nederlandse recht. Als u een gebrek aan het product ontdekt, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden, maar onder bepaalde omstandigheden kan een langere termijn acceptabel zijn.

Onze garantieprocedure

Wanneer u tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product. We streven ernaar om u snel en efficiënt van dienst te zijn, zodat u weer zorgeloos kunt genieten van uw aankoop.

Klachten

Wij luisteren naar uw feedback

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u ten zeerste aan om eventuele klachten aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@youly.nl.

Onze oplossingsgerichte aanpak

Wanneer u een klacht indient, kunt u erop vertrouwen dat we direct actie ondernemen om een passende oplossing te vinden. Uw tevredenheid staat voorop en we zullen er alles aan doen om eventuele problemen snel en naar tevredenheid op te lossen.